Zendingsmarkt Doornspijk
  • Nieuws
  • Standhouders
  • Sponsors
  • Veiling
  • Producten
    • Cadeaubon
    • Talenten
    • Tekeningen
  • Foto/video
    • Video
    • Foto's
  • Contact
    • Route

Welkom, standhouder!

Deze pagina is speciaal bedoeld voor onze standhouders. Fijn dat u op onze markt aanwezig bent!
U vindt hier informatie over de markt die speciaal voor u van belang is.

Laat uw en ons publiek weten dat u er bent!

Om u te helpen, hebben we alvast een bericht gemaakt, dat u kunt delen op Facebook, Twitter, Instagram en andere social media, liefst met de foto erbij vanwege de attentiewaarde.
​Helpt u de markt bekender te maken? Voeg natuurlijk gerust extra informatie over uw speciale marktacties toe, pas de tekst wat aan of breid 'em uit. Bedankt voor uw medewerking!
  • ​Op 8 juni staan wij op de zendingsmarkt in Doornspijk. Komen jullie ook? Er is een mooi aanbod en er zijn leuke activiteiten, voor jong en oud. Kijk hoe gezellig het vorig jaar was op www.zendingsmarktdoornspijk.nl #zendingsmarktdoornspijk #goededoel
Foto

Indeling van de markt

  • De indeling van de markt is iets anders dan in 2018. We hebben op basis van de evaluatie aan aantal aanpassingen gedaan. En natuurlijk horen we na de markt graag wat u deze indeling vond!
  • Welke organisatie welk kraamnummer heeft, is ca. een week voorafgaand aan de markt via mail meegedeeld.
Let op! Aanpassingen in de indeling zijn mogelijk totdat de markt begint.
Foto

Praktische informatie (wordt aangevuld tot de marktdag)


Aankomst
  • De markt begint om 10:00 (opzetten kan vanaf 8:00). Dirk Bok en Bert van het Goor zijn marktmeesters. Wilt u zich bij hen melden? Zij wijzen u als u aankomt op de markt uw kraam. Zie voor contactgegevens de pagina Contact.
Opening
  • Van 9:15 tot ca. 9:30 is de opening van de markt door ds. G.H. Molenaar in de tent. Vrijwilligers en standhouders zijn daarbij van harte welkom. Voor toezicht op de markt wordt gezorgd.
Betalen
  • Bezoekers kunnen contant betalen en zo nodig bij de informatiestand extra geld pinnen, dat ze bij u uit kunnen geven...
  • Nieuw dit jaar: om meer bezoekers naar de markt te trekken, zijn er cadeaubonnen verkocht van € 10 per stuk (zie Cadeaubon). Deze kunnen ook bij u gebruikt worden als betaalmiddel, waarbij ook geld terug gegeven kan worden. U kunt deze bonnen bij de informatiestand 1-op-1 omruilen voor een echt tientje.
  • Voorgaande jaren konden bezoekers "strippenkaarten" kopen. Vanaf dit jaar krijgt alleen iedere vrijwilliger er één. Deze is bedoeld voor eten en drinken, maar zou ook aan andere producten kunnen worden besteed. Ook deze bonnetjes (€ 0,50 per stuk) kunnen bij de informatiestand 1-op-1 worden omgeruild.
Afsluiting
  • Hebt u producten die u ter beschikking stelt om te veilen? Meld dat dan liefst vóór de markt, maar uiterlijk 13:00.
  • Om ca. 14:00 beginnen we met de veiling van veelal nieuwe, gesponsorde producten. Dat betekent dat de markt dan ten einde is: u kunt dan vertrekken of nog even blijven tot de veiling is afgelopen.
  • Rond 16:00 moeten alle kramen leeg zijn, om 16:30 worden ze opgehaald.

    Help ons u te helpen: geef uw informatie door!

    Om een goede marktdag te hebben is niet alleen het weer van belang, maar ook een gedegen voorbereiding. Daarom vragen we u onderstaand formulier in te vullen.
    Uw organisatie en contactpersoon tijdens de markt

    Uw wensen
    Het is mogelijk om hen die uw kraam bemensen goed te verzorgen door een "verzorgingspakket" te regelen voor € 7,50, bestaande uit:
    - koffie, thee of frisdrank tussen 10:30 en 11:00
    - lunchpakket tussen 12:00 en 13:00
    Het lunchpakket bestaat uit koffie/thee/frisdrank, een wit bolletje, een bruin bolletje, een krentenbol, margarine, twee soorten zoet broodbeleg, een plakje vlees en een plakje kaas. De dranken en lunchpakketten worden rondgebracht.

    Financieel
    De kosten kunt u overmaken op rekening NL64 RABO 0314.721.223 t.n.v. Diaconie Hervormde Gemeente Doornspijk o.v.v. “Kraamhuur zendingsmarkt”. Hierbij geldt het volgende:
    - Een kraam (4 meter) kost € 25, een achterzeil € 7,50, elektriciteit € 5,-, verzorgingspakket € 7,50.
    - Hebt u alleen een plaats nodig en geen kraam, dan betaalt u alleen € 10 voor een standplaats.
    - Wij stellen een aanvullende bijdrage zeer op prijs, maar u bent daartoe niet verplicht.
    - Als u uw winst volledig schenkt aan de organisatie, hoeft u de kosten niet te betalen.


    Ten slotte
    Voor publiciteit over de markt hebben we ansichtkaarten, folders en posters. We kunnen u voorzien van dit materiaal om samen veel bezoekers te trekken. Wilt u dat, dan zorgen wij dat deze bij u worden afgeleverd,.
    Geeft u extra informatie liever telefonisch door of hebt u nog vragen? Neem dan contact op met Gerrie Bok (zie Contact).
    Geeft u toestemming deze gegevens te gebruiken voor het organiseren van de zendingsmarkt?
Informatie verzenden

De markt

​De zendingsmarkt staat in 2019 in het teken van zending in Bosnië en wordt gehouden op 8 juni bij de Hervormde Kerk in Doornspijk, Zuiderzeestraatweg-West 104, 8085AJ.

De route

Zie pagina met de routebeschrijving.

De locatie

Contact

Klik HIER voor het contactformulier.
  • Nieuws
  • Standhouders
  • Sponsors
  • Veiling
  • Producten
    • Cadeaubon
    • Talenten
    • Tekeningen
  • Foto/video
    • Video
    • Foto's
  • Contact
    • Route